Οι «Πιθηκάνθρωποι της Αξιολόγησης»

«Άρχισα να αμφιβάλλω για την αποτελεσματικότητα της σταθμισμένης αξιολόγησης το 1994, μέσα στις τέσσερις πρώτες ώρες της μέρας που άρχισα να εργάζομαι ως πολιτειακός αξιολογητής των μαθητικών δοκιμασιών (test)».

Το βιβλίο του Todd Farley επικρίνει τη βιομηχανία αξιολόγησης των μαθητών εκ των έσω, αφού για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα εργάστηκε και ο ίδιος ως αξιολογητής. Μια εκπληκτικά γραμμένη μαρτυρία

This entry was posted in Αξιολόγηση, Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s